Rejs dig op for din sundhed med LINAK på Stockholm Furniture Fair 2017

Den 7.-11. februar udstiller LINAK på Stockholm Furniture Fair under temaet “Stand up for your health”.

Lokale Nyheder:  25. januar 2017

Den 7.-11. februar udstiller LINAK på Stockholm Furniture Fair under temaet “Stand up for your health”. Her kan du se, hvordan elektriske, lineære aktuatorer kan integreres i dit design og derved skabe højdejusterbare køkkener, kontorer og møbler til hjemmet - uden det går på kompromis med funktionen eller designet. Vi håber du vil komme forbi stand A36:28 og lade dig inspirere.

Stand up for your health
Højdejusterbare borde og arbejdsstationer bidrager med en række fordele for din sundhed såsom mere fokus, bedre velbefindende og mindre stress. Det at sidde mindre kan reducere risikoen for sygdomme med op til 40%, og samtidig betyder det, at du forbrænder 25% flere kalorier. Blot 15 minutter hver time er nok til, at du reducerer overvægt, forbedrer din mentale sundhed og minimerer risikoen for hjertekar-sygdomme.

Vi er af den overbevisning, at møbeldesign godt både kan indeholde disse fordele og samtidig se fantastisk ud. Alt du har brug for er inspiration og den rette tekniske løsning fra LINAK. Dette finder du på vores stand på Stockholm Furniture Fair - alternativt kan du også besøge vores digitale showroom på hjemmesiden Design Meets Movement.

Updated: 25. januar 2017 12:44