BA19 batteriet - imødekom fremtidens udfordringer indenfor plejesektoren

Det er yderst vigtigt, at de produkter, der sidder i plejeapplikationer letter plejepersonalets daglige arbejde samtidig med at de bidrager til en høj hygiejnestandard. Det nye blysyre batteri BA19 fra LINAK er udviklet til at imødekomme disse udfordringer!

Produktnyhed:  24. februar 2017
Fleksibel og tidsbesparende løsning
BA19 batteriet er udviklet specifikt til brug sammen med LINAK kontrolboksene CA30/CA40 samt CO61

Med dets mange monterings-muligheder, giver BA19 en høj fleksibilitet samt en tidsbesparende løsning, som passer perfekt ind i aktuatorsystemet på din plejeapplikation.

Ved BA19 er du garanteret en effektiv batteri-backup i tilfælde af strømsvigt, der i andre tilfælde kunne resultere i en inoperabel applikation samt en højere sikkerheds-risiko for både personale og patient. Batteri-backuppen er også relevant, når applikationen er frakoblet kabler og flyttes rundt, eller er placeret et sted, hvor der ikke er adgang til strøm. Her sikrer batteriet, at applikationen fortsat kan køre.

Battery box BA19

Når hygiejne er altafgørende
Gennem et strømlinet design med minimum af kanter og riller samt en IP grad på IPX6, er BA19 skabt med et fokus på nem og hurtig rengøring. Derudover, gør den smarte kabelhåndtering på BA19 det nemmere at tørre systemet af, hvilket sikrer en høj grad af hygiejne.

Yderligere fordele ved BA19
BA19 har en kapacitet på 1.2 Ah, og er et omkostningseffektivt batteri med indbygget lader, hvilket gør det nemt at aflæse information om batteriets lade-status på kontrolboksen.

Flere monterings-muligheder giver høj fleksibilitet.

Effektiv og rengøringsvenlig kabelhåndtering

Nem og hurtig rengøring sikrer en høj hygiejnestandard.

Hvis du ønsker at vide mere om BA19 batteriet eller hvordan din applikation kan få gavn af dette, er du velkommen til at kontakte LINAK.

Serien af kontrolbokse til plejesektoren er en del af vores “Care for Tomorrow Today™” tankegang.
  Care for Tomorrow Today

Updated: 28. februar 2017 07:41