HC30 Trådløs: Bluetooth og avancerede, intuitive muligheder

HC30 er en trådløs, brugervenlig og ergonomisk håndbetjening. Med memory funktion og Under Bed Light, er den det perfekte valg til avancerede senge-løsninger med justering

Produktnyhed:  30. marts 2017

Vi kan nu introducere HC30 trådløs håndbetjeningen - med Bluetooth® og avancerede, intuitive muligheder

Ergonomisk design og funktionalitet var øverst på listen, da HC30 håndbetjeningen til senge skulle udvikles. HC30 er en sort håndbetjening med en gummibagside, som letter grebet på betjeningen.

Læs mere om HC30

Som standard kommer HC30 med memory funktion, intuitive knapper, brugervenligt bagbelysning, lygte funktion samt mulighed for både individuel og simultan justering. Den har også en knap til Under Bed Light. Det oplyser gulvet under sengen, og gør det behageligt at træde ud af sengen om natten, men også nemt at finde tilbage til sengen i mørket.

HC30 har en trådløs forbindelse til aktuatoren. Den bruger Bluetooth® og er kompatibel både med TD4 Advanced, TD3 og CBH Advanced, så længe de er udstyret med en Bluetooth Adapter

Anti-slip: Bagbeklædningen af gummi sikrer et godt greb.

Ved din side: Den integrerede metalplade gør det nemt at fastgøre betjeningen på et magnetisk område på sengen. På den måde er HC30 altid ved din side.

Ingen ledninger: Den trådløse Bluetooth® løsning fremfor kabler, giver brugeren en ekstra mobilitet.

Et lys i mørket: Brug lygtefunktionen i betjeningen til at lede efter ting eller til at oplyse din vej i mørket.

Memory: Husker 3 positioner og lad sengen skifte mellem dem på din opfordring.

Design:
 Få et nutidigt, slankt og mørkt design.

Forskellige versioner af HC30 betjeningen

Denne håndbetjening fås i forskellige versioner afhængigt af de nødvendige funktionaliteter.

Vælg den simple version til justering af ryg og ben samt memory. Vælg den avancerede version til systemer, som udover justering af ryg og ben også kan justere fødder og nakke. Denne har også memory funktion.

Læs mere om HC30 eller vores øvrige udvalg af håndbetjeninger.

HC30 – mere information

Updated: 10. april 2017 06:04