Øg komforten og effektiviteten med den nye ACK3

I en verden, der står overfor store, fremtidige udfordringer i plejesektoren, hvor en mærkbar nedgang i hospitalspersonale og flere personer, der kræver pleje, er tid og effektivitet af stor betydning. Med dette i baghovedet har vi udviklet den nye Attendant Control Keypads (ACK3)

Produktnyhed:  11. april 2017
Dobbelt sengebetjening til øget frihed og effektivitet
ACK3 er en dobbelt-betjening til senge, der består af et tastatur til både sygeplejersken og patienten, og som er fastgjort på siden af hospitalssengen. For patienten betyder det en øget komfort og større handlefrihed, da de basale sengefunktioner kan styres uden hjælp fra en sygeplejerske. Når patientens uafhængighed øges, bliver sygeplejerskens tid og effektivitet optimeret.

Intuitiv betjening med gode justeringsmuligheder
Udover at være en pålidelig sengebetjening af høj kvalitet, byder ACK3 på betjening af op til 15 knapper og 7 dioder på hver betjening. Dette giver sygeplejersken fuld kontrol over alle sengens funktioner - inklusiv kritiske positions-funktioner og korrekt justering af sengen i tilfælde af nødsituationer såsom genoplivning.

ACK3 er karakteriseret ved et meget intuitiv design for både patient og sygeplejerske, som kan specialtilpasses til dine ønsker. Derudover betyder integrationen af betjeningen på siden af sengen, at kablerne kan skjules, hvilket gør løsningen rengøringsvenlig og reducerer risikoen for, at sengen ikke vil køre pga. klemte kabler.

ACK3

Hvis du vil vide mere om ACK3, eller hvordan den kan bruges sammen med din applikation, er du meget velkommen til at kontakte os. ACK3 er en del af vores tankegang om at tage hånd om fremtiden i dag

Care for Tomorrow Today

Updated: 11. april 2017 08:49