Løft ergonomien til et helt nyt niveau

Vigtigheden af god ergonomi for plejepersonale

Lokale Nyheder:  18. april 2017
Forestil dig, at en sygeplejerske skal hjælpe en meget tung patient ud af sengen og over i en kørestol uden hjælpemidler. Patienten er total afhængig af sygeplejerskens hjælp til at komme ud af sengen. Senere samme dag skal den samme sygeplejerske hjælpe patienten tilbage i sengen uden hjælp. Kan denne opgave udføres sikkert, og uden at sygeplejersken risikerer at komme til skade?

Måske er sygeplejersken stærk nok til at udføre opgaverne, eller måske har hun den rette arbejdsteknik til at undgå skader. Faktum er dog, at plejepersonale oplever en stadig stigende grad af led- og muskelsygdomme, som kan være forårsaget af manuel håndtering af patienter og tunge løft.

LINAK tager hånd om det
Sikkerhed og god ergonomi har været af høj vigtighed for LINAK gennem alle årene. Vores Intelligente Plejeløsninger byder på aktuatorer og betjeninger til optimal justering af din patientløfter. Udover optimal justering er du også sikret en række andre værdiskabende egenskaber i vores produkter.

Afhængig af dine ønsker, og specifikationer kan vi bygge den rette løsning til dig. Uanset om dit fokus er på kraft, hastighed, støjniveau eller antallet af aktuatorer har vi et system, der passer til dit behov.

Aktuatorsystemer til patientløftere

Læs mere om vores systemer til patientløftere her

Care For Tomorrow TodayVores Intelligente Plejeløsninger er en del af vores “Care For Tomorrow Today” tanke.

Updated: 18. april 2017 05:54