Batterierne BA19 og BA21 giver dig flere muligheder

Med introduktionen af BA19 batteriet, imødekommer LINAK en efterspørgsel fra vore kunder med et omkostningseffektivt batteri backup løsning til platformen af kontrolbokse.

Produktnyhed:  18. april 2017
Batterierne BA19 og BA21 giver dig flere muligheder

I alle hospitals- og plejeapplikationer, der bruger LINAK aktuatorer, har brug for den kraft, der ligger i BA21 Li-Ion batteriet. Det er derfor, vi har udviklet BA19 batteriet - et pålideligt og omkostnings-effektivt alternativ.

Begge batterier er designet til brug sammen med LINAKs serie af kontrolbokse, som inkluderer CA30, CA40 og CO61. Platformen er tro mod vores "en verden - en boks" filosofi, som gør det meget nemmere for dig som kunde at skabe flere applikationer eller applikation setups, som kun bruger en type kontrolboks.

BA19 og BA21 passer perfekt ind i dette koncept. De er begge effektive backup strømkilder, og de har den samme, simple beslagsløsning, hvilket gør dem nemme at montere på den måde, du ønsker.

Begge batterier giver information til kontrolboksen om deres ladestatus. De har begge en indbygget lader, hvilket sikrer, at de genlader, når de er forbundet til ledningsnettet, og de supporterer kontrolboksens smarte kabelhåndtering.

Hvad er så forskellen?
BA19 er et blysyre batteri. Teknologien er afprøvet og testet, og er pakket ind i et fint og rengøringsvenligt design. BA21 er et batteri baseret på Lithium Ion. Det er exceptionel holdbart og mere kraftfuld. Det har en lang levetid, og er letvægt, da det kun vejer 0.7 kg - hvilket gør det ideelt til applikationer, som skal fungere uden tilslutning til strøm i længere perioder, eller til aktuatorer, der har hurtigere eller mere kraftfulde stød.

BA19 og BA21 udvider rækken af muligheder, og sigter efter at tilbyde en selvforsynende strømløsning til flere behov.
Hvis du ønsker at vide mere om BA19/BA21 eller hvordan din applikation kan få gavn af disse, er du velkommen til at kontakte LINAK.

LINAKs platform af kontrolbokse er en del af vores LINAK “Care for Tomorrow TodayTM  mind set.

Care For Tomorrow Today

Updated: 18. april 2017 06:31