Bliv mere produktiv med et højdejusterbart bord

Denne korte animation viser dig, hvordan det at stå op ved et højdejusterbart bord kan forbedre både dit helbred og din overordnede produktivitet.

Produktnyhed:  5. maj 2017
Få mere arbejde lavet hver dag
Vidste du, at din produktivitet øges med 10-20%, når du står op og arbejder? Denne korte animation fortæller dig, hvordan det at stå op ved dit højdejusterbare bord forbedrer både din sundhed samt din overordnede produktivitet.

De fleste af os sidder alt for meget ned i løbet af dagen. Forskning har dog indikeret, at der er mange fordele ved at skifte i mellem at sidde og at stå i løbet af arbejdsdagen. Du bliver mere vågen, opgaveorienteret, fokuseret, mindre stresset samt positiv, og når du står op, får du også en bedre positur, hvilket kan reducere smerter i ryg og lænd.

Med højdejusterbare kontorborde er du et skridt på vej i den rigtige retning til et sundere arbejdsmiljø - næste skridt er at bruge dem.

Interesseret i flere tips? Tag et kig på vores andre animationer for at få 6 tips til en ergonomisk abejdsdag eller se, hvad du kan gøre, når regelmæssig træning ikke er nok.

Læs meget mere om ergonomi og justerbare borde på movingdesks.com.

Updated: 5. maj 2017 10:36