TD4 Standard eller TD4 Advanced?

Med lanceringen af TD4 Standard og TD4 Advanced, tager LINAK et skridt mod en mere forskelligartet portefølje af dobbeltaktuatorer til justering af moderne komfortsenge. De to versioner af TD4 ser meget ens ud, men hvilken model, der passer til din seng er helt afhængig af dine ønsker.

Produktnyhed:  14. maj 2017
Selvom de deler en række eftertragtede egenskaber, såsom det elegante og slanke design, et behageligt støjniveau, hastighedskontrol, Under Bed Light, mekanisk nødsænkning samt Bluetooth®,  er der stadig nogle ganske få forskelle mellem vores TD4 Standard og TD4 Advanced dobbeltaktuatorer.

Udtrykket fortæller historien
De to versioner af TD4 repræsenterer en komplet ny standard inden for LINAK TWINDRIVE aktuatorer, da de har mange af de eksisterende men også mange nye egenskaber integreret som standard. Forskellen mellem de to versioner er, at hvor TD4 Standard "blot" har disse egenskaber, så har TD4 Advanced mulighed for, at tilføje yderligere egenskaber til systemet.

Når du ser på de to versioner, er den helt indlysende forskel, at TD4 Standard har en indgang til kabler, hvor TD4 Advanced har en RJ45 indgang samt to DC indgange. Dette gør det muligt for dig at skabe et avanceret, justerbart sengesystem. Og dette er også måden, hvorpå du kan skille de to versioner fra hinanden visuelt.

TD4 Standard vs TD4 Advanced
Funktioner - Ligheder
For at uddybe på en af de tidligere nævnte egenskaber, kan begge versioner af TD4 køre på en konstant hastighed uafhængig af belastningen. Dette sikrer en komfortabel tilpasning af sengen, og det er det, vi kalder hastighedskontrol.

Når det kommer til miljøet, er begge versioner af TD4 produceret af PVC-frie materialer og har vores ZERO™ technology – hvilket holder standby strømforbruget på under 0.1W.

Funktioner - forskelle
En af de væsentligste forskelle er muligheden for at tilslutte produkter til indgangene i TD4 Advanced. Det kan eksempelvis være CBH Advanced, som giver dig flere kanaler til flere aktuatorer og mere tilbehør. Eksempelvis kan der opnås ekstra fod- og nakkejustering, ved at tilføre en single aktuator i CBH Advanced (som er tilsluttet til TD4)

TD4 Advanced differencierer sig også fra TD4 Standard ved at introducere både memory positioner og muligheden for parallel kørsel af to senge.

TD4 Advanced

Hvilken version af TD4 er optimal for dig? Det afhænger af dine behov.

Se alle detaljer om TD4 i vores produktoversigt.

Kort sagt:

TD4 Standard = Den ny TWINDRIVE standard: en lang række flere standardegenskaber
TD4 Advanced = Den ny TWINDRIVE standard + ekstra kanaler via CBH kontrolboksen + parallel kørsel+ memory positioner.

Updated: 14. maj 2017 13:10