LINAK DPG betjeninger - En ny måde at justere dit kontorbord på

Fire nye bordbetjeninger ser dagens lys, men de er mere end bare en ny serie af bordbetjeninger. Sammen med en App, som er tilgængelig til alle platforme, udgør de en løsning, som vil ændre måden, hvorpå højdejusterbare borde bruges.

Produktnyhed:  14. juni 2017

I løbet af en normal arbejdsdag sidder vi for meget ned og bevæger os for lidt. Dette er en kendt udfordring, men hvordan ændrer vi det og gør det til en vane at bruge vores højdejusterbare bord hver dag? Dette er en global udfordring, som vi hos LINAK har sat os for at gøre alt, hvad vi kan, for at ændre. Vi har derfor udviklet en løsning, som imødekommer dette ønske - en løsning, som vil få brugerne af højdejusterbare borde til at bruge dem mere og på en ny måde.

Det er tid til at stå op med de nye DPG betjeninger   Det er tid til at stå op med de nye DPG betjeninger

Løsningen – En ny serie af innovative bordbetjeninger
Vi har udført et grundigt forarbejde, hvor vi har konsultereret eksperter inden for adfærdsmæssig design. Baseret på dette har vi udviklet en løsning, som vil få kontorbordsbrugere til at benytte sig mere af deres højdejusterbare borde på en helt ny måde.

Navnet på løsningen er DPG - en ny serie af innovative bordbetjeninger. Baseret på vores undersøgelser ved vi, at for at bruge et højdejusterbart kontorbord, har betjeningen en essentiel betydning, og den skal være:

• Intuitiv
  • Motiverende (give brugeren påmindelser)
  • Digital
  DPG med Reminder

DPG består af fire bordbetjeninger, som strækker sig fra en simpel op/ned betjening til en avanceret version med unikke egenskaber. Alle fire DPG betjeninger er intuitive, da de kan betjenes ved hjælp af en vippefunktion frem for knapper. Det betyder, at du ikke behøver at kigge på betjeningen, når bordet skal justeres - hvilket gør det mere intuitivt.

Forskning viser, at hvis du bliver mindet om, at du skal op at stå i løbet af en arbejdsdag, vil det resultere i, at du bruger dit bord mere. Derfor har vi gjort påmindelse til en integreret del af tre ud af de fire DPG betjeninger, enten via lys og/eller notifikationer via en app.

Endeligt betyder den digitale del, at en app er tilgængelig til flere platforme. Bluetooth® teknologi er ligeledes integreret i tre ud af fire betjeninger, hvorved vores Desk Control™ app kan tilsluttes for et væld af muligheder.

Synkronisering mellem platforme
Som noget helt unikt og innovativt bliver alle data selvfølgelig synkroniseret mellem de forskellige platforme. Det betyder, at hvis du ændrer dine indstillinger i eksempelvis vores app, så bliver de også automatisk opdateret på din computer og i selve betjeningen.

DPG er meget mere end blot en ny bordbetjening - det er en platform af uendelige funktionsmuligheder, som dog er designet med et imponerede sæt af standardegenskaber. Den vil ændre måden, hvorpå kontorborde justeres og bruges.

DPG

A simple DPG1K Advanced versions of the DPG with sophisticated features Advanced versions of the DPG with sophisticated features
A simple DPG1K Advanced versions of the DPG with sophisticated features

Updated: 14. juni 2017 05:15