LINAKs drejebeslag udgør en perfekt tilpasning mellem TD4 og sengerammen

Da vi lancerede TD4 Standard og TD4 Advanced, tog vi også fat i måden, hvorpå en dobbeltaktuator typisk monteres på sengerammen. Vi gjorde det dermed nemt at tilføre pålidelig bevægelse til din komfortseng.

Produktnyhed:  22. juni 2017
Nem montering med universelle beslag
Da vi lancerede TD4 Standard og TD4 Advanced, tog vi også fat i måden, hvorpå en dobbeltaktuator typisk monteres på sengerammen. Vi kunne nemlig i samme ombæring introducere de gængse drejebeslag, som vi kender fra komfortsenge-markedet. Det har dermed aldrig været nemmere at konvertere til en af vores gennemtestede, højkvalitets TD4 dobbeltaktuatorer.

En nem konvertering til TD4
Med de universelle drejebeslag passer TD4 nemt på eksisterende sengerammer. Du behøver faktisk ikke en gang at foretage designmodifikationer på sengerammen, for at beslaget passer.
Selv mellemrummet mellem TD4s aksler kan gå ind under det, som vi typisk ser på markedet for komfortsenge.

LINAK fremstiller drejebeslagene, så de passer helt perfekt i dimensionerne til vores TD4 program. Skulle du, at produktionen af beslagene skal finde sted i dine egne faciliteter, er det også muligt, uden at du skal tilpasse produktionsmaskinerne. Derudover er det også muligt at bevare den samme loddeproces på sengerammen som tidligere.

Alt i alt betyder det, at det aldrig har været nemmere at integrere en TD4 til dit sengedesign.

I denne video, kan du se, hvor nemt det er at montere en TD4 med de nye beslag.
Mounting a TD4 is very simple with the universal twist brackets. Watch the video here.

Updated: 7. juli 2017 06:42