Juster dit kontorbord med et blidt skub

Har du nogensinde prøvet at fumle efter betjeningsknapperne på dit højdejusterbare bord? Vi har fjernet knapperne fra den nye DPG serie, så du undgår dette scenarie. Nu kan du betjene dit bord blot ved at vippe betjeningen. Det bliver ikke mere intuitivt end det.

Produktnyhed:  30. juni 2017

Adjust your office desk with a gentle nudge

Hvis du skifter mellem at sidde og at stå en eller to gange i løbet af dagen, vil din arbejdsdag blive præget af en større effektivitet. Det er et budskab, vi har hørt utallige gange. Når arbejdsdagen er godt i gang, og musikken spiller, kan det dog være svært at huske, at komme op at stå.

Det er derfor vores vurdering, at en tilpasning af det højdejusterbare bord skal være både så nem og intuitiv som mulig. Og det er her, vores ny DPG betjening kommer ind i billedet. DPG betjeningen gør det nemlig muligt for brugeren at justere bordet, uden at der stjæles fokus fra andre opgaver. Faktisk behøver du ikke engang at kigge på betjeningen og lede efter op-/nedknappen for at justere bordet, da selve DPG betjeningen er en stor op-/nedknap.

DPG serien fungerer nemlig ved, at betjeningen vippes i den retning, som bordet ønskes justeret. Derved er op- og ned knapperne erstattet med et simpelt, blidt skub, som gør det muligt at justere bordets højde. Alternativt kan brugeren trykke to gange på betjeningen - enten op eller ned - og bordet kører til en af de gemte memorypositioner.

Fordelene er nemme at få øje på:

• Forbliv fokuseret -bevar opmærksomheden på dit arbejde, da DPG'en kan betjenes uden at du skal kigge.
  • Ekstrem intuitiv at bruge - vip op for at hæve bordet, vip ned for at sænke det
  • Gør det rigtigt første gang - ikke flere knapper, som skal rammes helt præcis for at få bordet i den rigtige retning

På baggrund af adfærdsforskning ved vi, at vaner ofte er nemmere at ændre, hvis det er nemt og bekvemt. Det er derfor, at DPG'en er ekstrem intuitiv at bruge, og designet til at skabe adfærd.

Med andre ord, gør DPG serien fra LINAK det nemmere end nogensinde før at holde dig sund og effektiv i løbet af arbejdsdagen.

More information about the DPG desk panel with reminder
Designed to shape behaviour
Se hvordan vippefunktionen virker i denne korte video:

Updated: 30. juni 2017 08:10