Nyt design øger brugervenligheden på LINAK Bed Control App

LINAK forbedrer brugervenligheden på Bed Control App samtidig med, at looket er blevet mere nutidigt, den har fået et nyt app ikon, og brugerfladen er gjort så intuitiv og simpel som mulig

Produktnyhed:  3. august 2017

Brugervenligheden havde højeste prioritet, da vores Bed Control App skulle opgraderes - både i form af design og i form af funktioner. Det nye design er brugervenligt, let og simplificeret på måde, hvor alle funktioner er fremhævet. Ikke alene genkender app'en automatisk den seng, den er forbundet til, den gør det også nemmere at gemme og finde gemte positioner i app'en. Derudover starter app'en med at præsentere en nem guide til, hvordan du kan parre sengen med din telefon.

Intelligent app – du skal kun bruge en
Bed Control App er nu også blevet intelligent. Det betyder, at app'en automatisk genkender de egenskaber, som den forbundne seng har. Derudover tilpasser grafikken sig også til det rigtige produkt. Det vil sige, at hvis du forbinder til en TD4 standard, vil app'en eksempelvis vise standard ben- og rygjustering, hvor den ved forbindelse til TD4 Advanced også vil vise de fire memory positioner.

Det er også derfor, at vi fremadrettet kun har en app til senge. Tidligere var det nødvendigt for slutbrugeren at lede efter den rigtige app, hvor de skulle vælge mellem en app med memory og en app uden - men nu er der kun en at vælge ud fra.

Guide tager brugeren i hånden
Som noget nyt, starter app'en med at vise brugeren, hvordan parringstilstanden i TD4 startes. Ved at følge de viste trin på skærmen, kan brugeren nemt parre telefonen og sengen, og derefter justere sengen ved hjælp af app'en. På den måde tages brugeren i hånden fra start til slut.

Hvad skal jeg gøre?

Fortvil ikke. Næste gang dine kunder opdaterer deres Bed Control Memory App, vil de automatisk få den opdaterede version af app'en. Udover at opdatere app'en, skal dine kunder ikke gøre noget aktivt.

Bed Control App funktioner
  • Justering af ryg og ben
  • Simultan kørsel
  • 4 memory positioner - hvis produktet understøtter det
  • Tænde og slukke Under Bed Light
  • 7 sprog (Engelsk, Dansk, Koreansk, Fransk, Tysk, Spansk, Italiensk)
  • Kompatibel med Bluetooth® Adapter og TWINDRIVE™ TD4
Vil du prøve Bed Control App? Download den til både iOS og Android.

Bed Control App   Download on App Store  Download for Android

Updated: 22. september 2017 06:17