Endnu flere muligheder, når TD4 Advanced kombineres med CBH Advanced

Kombinationen af TD4 Advanced og CBH Advanced er til markedet for elevationssenge til hjemmet, hvor der forventes stadig flere funktioner

Produktnyhed:  9. august 2017
CBH Advanced

TD4 Advanced gør det muligt at skabe luksuriøse sengedesigns fulde af funktioner. TD4 dobbeltaktuatoren fra LINAK giver dig så meget mere - et elegant og slankt design, et behageligt lydniveau, fartkontrol, Under Bed Light, mekanisk nødsænkning og Bluetooth, såvel som memory positioner alt sammen integreret i et produkt.

Når du kombinerer CBH Advanced med TD4 Advanced, åbner du samtidig op for muligheden for at tilføre endnu flere egenskaber til sengesystemet. Hvis du eksempelvis inkluderer LA40 i sengedesignet, er det muligt at justere både fodende og rygenden individuelt og derved skabe en multifunktionel seng. Med CBH Advanced er det også muligt at tilføje tilbehør såsom massage og ekstra Under Bed Light ved hjælp af vores LED lysskinne

A TD4 Advanced and CBH Advanced system with the options of actuators and accessories.

Nemt og kompakt system
Da vi udviklede TD4 Advanced, sikrede vi os, at systemet er nemt at sætte sammen, samtidig med at det fortsat er kompakt - selv når du har brug for avancerede systemer.
Det er derfor det kun kræver to skruer at montere CBH Advanced på siden af TD4 Advanced. Det betyder også, at du ikke behøver ar montere CBH Advanced på sengerammen - den bliver simpelthen skruet direkte på skallen af TD4.

Updated: 9. august 2017 06:53