Vi introducerer nu DL19 - firkantet design og nem samling

DL19 er en tredelt løftesøjle med firkantede profiler og motorhus. Den er tilgængelig med PIEZO.

Produktnyhed:  9. august 2017
Løftesøjle DL19

Den ny DL19 tilbyder en glidende bevægelse pakket ind i et meget elegant design, samtidig med at den er ekstrem nem at montere. Derved samler den de bedste egenskaber fra LINAKs porteføølje af løftesøjler.

DL19 tilfører et nyt kapitel til DESKLINE porteføljen. Fokus har været på at udvikle en elektrisk søjle med motorhus, som har et fantastisk design - uden at der er udelukket eller gået på kompromis med nogle af de mange mulige tilvalg, der er tilgængelige i moderne bordsøjler. Med DL19 får du: Få et elegant design med en tilstrækkelig slaglængde
DL19 er en tredelt løftesøjle med firkantede profiler og motorhus. Med en slaglængde på 650 mm og et indbygningsmål på 560 mm, gør den det muligt at skabe en række højdejusterbare kontorborde eller arbejdsstationer. De usynlige glidepuder og minimale luft mellem profilerne bidrager til søjlens flotte design.

Tilføj vores PIEZO™ teknik uden betydning for samletiden

Der er mulighed for at tilføje vores PIEZO teknologi til DL19 søjlen. Med vores løsning til anti-kollision, opdager søjlen automatisk modstand, og kan dermed undgå skader. LINAK PIEZO er en hardware baseret løsning, som ikke kræver ekstra montering.

Halvér samletiden med Kick & Click™
Som en del af LINAKs serie af søjler med motorhus, passer DL19 perfekt sammen med vores Kick & Click løsning. Den smarte monteringsløsning gør, at du nemt kan samle dit bord på et øjeblik - du skal blot "sparke" og klikke systemet sammen.

Besøg vores produktside for mere information.

Updated: 9. august 2017 06:52