DESKLIFT™ SetPack: Spar tid og reducer pakningskompleksiteten

Med DESKLIFT™ SetPack tilbyder LINAK et komplet sæt af to løftesøjler med tilhørende elektronik og kabler. Samlingen af dit LINAK bord har aldrig været lettere.

Produktnyhed:  5. oktober 2017
DL SetPack: Save time and reduce packing complexity
For udvalgte løftesøjler fra LINAK, kan du nu bestille monteringsklare kasser, der inkluderer alt du skal bruge til at samle ét skrivebord – ben, kontrolbokse, motorkabler, netkabler og en betjening. Én kasse per bord. Så simpelt er det.

På nuværende tidspunkt tilbyder vi løftesøjlerne DL5, DL6, DL15 og DL16 som en del af DL SetPack løsningen.

Spar tid og gør din logistik mere enkel med vores nye DL SetPack løsning
Kort sagt, vores DL SetPack minimere kompleksiteten, forenkler håndteringen og reducerer risikoen for skader til et minimum.

Kombineret med vores patenterede Kick & Click™ system, der i gennemsnit sparer dig halvdelen af den normale samlingstid, kan vores DL SetPack løsning øge din opsætningseffektivitet endnu mere.

Bæredygtig emballage tilpasset international forsendelse
Vores DL SetPack kasse er lavet af en stabil papkasse bestående af 100% genbrugsmateriale. Ud over at skåne miljøet, gør materialet det også nemt for vores kunder at bortskaffe det. Ydermere er DL SetPack udviklet til at passe de internationale standardmål for paller for at gøre logistikken nem og ligetil.

Updated: 5. oktober 2017 08:52