BAJL – et letvægtsbatteri med pålidelig og høj ydeevne

Det nye Li-ion baserede batteri fra LINAK giver højere kapacitet, forlænget levetid og op til fire gange så meget batterikraft som et traditionelt blybatteri.

Produktnyhed:  5. oktober 2017

BAJL – a low weight battery with reliable and high performance

Li-ion – en omkostningseffektiv og pålidelig løsning med lav vægt
Den forbedrede lithium ion teknologi forbedrer pålideligheden ved BAJL, ved at tilbyde en sikker og stabil ydeevne gennem hele batteriets levetid.

Den lave vægt på BAJL Li-Ion batteriet optimerer den daglige arbejdsrutine, hvilket resulterer i bedre ergonomi.
Ydermere kan BAJL batteriet spare dig op til 40% på levetidsomkostninger, og batteriets forlængede levetid reducerer også miljøpåvirkningen, da der produceres mindre affald.

Tilbyder dig et grønnere alternativ
Lithium ion batteriet er en miljøvenlig teknologi med lavere CO2-udledning og mindre påvirkning af miljøet, sammenlignet med et blybatteri.

LINAK tilbyder det rigtige batteri til din applikation

BAJL – a low weight battery with reliable and high performance
BAJL Li-Ion 2.25 Ah - giver dig 40 løft per cyklus

Forbedret dagligt arbejdsmiljø
Det er ekstremt vigtigt for det plejepersonale, der arbejder med mobile applikationer og udfører jævnlige og tunge løft, at de kan stole på deres arbejdsudstyr. Plejepersonalet er afhængige af pålideligt og højtydende udstyr med konstant og langtidsholdbar batterikraft.

På grund af den lange levetid og nemme udskiftning af vores nye Li-ion batterier, er der ikke længere nogen grund til at bekymre sig om upålidelige batterier eller hyppig opladning. Dårlig ydeevne på et batteri kan resultere i ineffektive arbejdsrutiner, eller endda at plejepersonale løfter patienten manuelt på grund af tidspres. I værste fald kan dette resultere i rygskader og et højere antal sygedage.

Hvis du vil vide mere om LINAKs BAJL Li-Ion batteri, så er du velkommen til at kontakte os.

Updated: 12. oktober 2017 11:44