Nedenfor finder du en trinvis vejledning i, hvordan du får reservedele og teknisk support fra din udstyrsproducent.
I denne vejledning henviser "slutbruger" til den person, der bruger produktet, mens "producent" henviser til den virksomhed, der har produceret produktet, f.eks. et bord eller en seng.
Trin 1: Kontakt producenten eller forhandleren af udstyret
LINAK® er en førende leverandør af aktuatorer og komponenter til udstyrsproducenter. Da alle vores kunders produkter er unikke, kan LINAK ikke levere produkter eller teknisk service direkte til slutbrugerne. For hurtig service, reservedele eller reparationer anbefaler vi, at du kontakter producenten af det originale udstyr eller forhandleren, hvor du købte produktet.
Gå til vores produktsider for grundlæggende teknisk information.
Hvis du støder på problemer med dit elektriske højdejusterbare bord, kan du læse vores fejlfindingsguide for at få nyttige tips og løsninger.
Trin 2: Hvem kan jeg kontakte?
Til slutbrugere:
Besøg udstyrsproducentens eller forhandlerens hjemmeside for at få hjælp, eller se produktets brugermanual. Kontaktoplysninger findes normalt på producentens etiket på produktet (ikke den sølvfarvede LINAK etiket på komponenten).
Til udstyrsproducenter:
Kontakt din lokale LINAK afdeling.
Trin 3: Hvad skal jeg vide, før jeg ringer?
Til slutbrugere:
Hvis din anmodning vedrører udskiftning, reparation eller support af en LINAK komponent, bedes du kontakte din udstyrsproducent og oplyse det komplette varenummer (Item No.) fra den sølvfarvede LINAK etiket. Med disse oplysninger kan de hjælpe dig mere effektivt.
Til udstyrsproducenter:
Kontakt din lokale LINAK afdeling.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan finde udstyrsproducenten?
Hvis du ikke kan finde udstyrsproducenten, skal du følge nedenstående trin:
Til slutbrugere:
- Tag et billede af den sølvfarvede LINAK etiket på komponenten (f.eks. aktuator, motor, håndbetjening eller kontrolboks).
- Vedhæft billedet til en e-mail, og send det til os på ldk-info@linak.dk.
Vores supportteam forsøger derefter at finde producenten. Vær dog opmærksom på, at vi muligvis ikke altid kan hjælpe dig, især hvis producenten ikke længere driver virksomhed eller ikke længere supporterer din model.
Til udstyrsproducenter:
Kontakt dit lokale LINAK-kontor.